Meisjesturnen

Ieder lid vanaf 6 jaar krijgt turnkleding tot zijn of haar beschikking.  Deze is te verkrijgen via Liesbeth Hijwegen na aanmelding.

De kosten voor de huur van turnkleding bedraagt € 10,- huur per seizoen, dit wordt tegelijk met de contributie afgeschreven. Tevens moet er € 25,- borg contant betaald worden bij Liesbeth Hijwegen

Deze borg wordt terugbetaald als het lid van turnen afgaat en de kleding in goede staat (onverkleurd, voorzien van de glitters, en niet kapot) weer wordt ingeleverd.
Wees er dus zuinig op, was het met de hand of op een wolwasprogramma en in een wasmiddel zonder bleekmiddel (beslist niet in azijn). Wring de pakjes niet uit, zo voorkom je dat de glitter eraf gewreven wordt.
Zorg dat het alleen gedragen wordt tijdens de lessen van S.S.S. (dus niet mee naar school). Mocht er iets met de kleding zijn, te groot of te klein, dan kunt u ook terecht bij Liesbeth Hijwegen. De kleding blijft ten alle tijden eigendom van de vereniging.

Trainingspak
Voor ieder lid is het mogelijk een verenigings trainingspak aan te schaffen.
Informatie over het trainingspak vindt u hier.
Voor het individueel bestellen van de trainingspakken of andere artikelen verwijzen wij u naar de site van Nummer 12 uit Barneveld. Bij een individuele bestelling kan de prijs wat hoger uitvallen. Informeer naar de mogelijkheden van een bestelling met meerdere leden (levertijd zal dan wat langer zijn).
Het is mogelijk het trainingspak te voorzien van de voornaam. Vermeld dit dan bij uw bestelling. Doorverkopen van een trainingspak wordt hierdoor lastiger.

Freerunning
Trek sportieve kleding aan waarin je makkelijk kan bewegen tijdens de lessen.

Dans
Voor de dans is een zwarte trainingsbroek en bij voorkeur zwarte binnenschoenen verplicht.
Hiernaast is het S.S.S.dance vest te bestellen voor € 41,50 bij Blue Label te Voorthuizen.
Bij een enkele bestelling worden de verzendkosten verdeeld over het aantal bestelde vesten en kan de prijs iets hoger uitvallen.
Wellicht handig om even overleg te hebben of er nog meerdere bestellingen lopen.
Mocht u vragen hebben of het de juiste broek en schoenen zijn, dan kunt u die stellen aan de leiding.

Klik hier om doorgestuurd te worden naar de site van Blue Label.

Heeft u nog vragen dan horen wij het graag.