Aanmelden springwedstrijden (13 april)

De springwedstrijden komen er weer aan! Wil jij je turnkunsten laten zien op trampoline, verhoogd vlak, air track of over een kast meld je dan voor 31 maart aan voor de springwedstrijden. Dit zijn team wedstrijden.

Voor wie: alle turngroepen van kleuter, recreatiegroepen tot selecties.
Wanneer: zaterdag 13 April
Waar: Barneveld samen met DOVES
Tijden: kunnen bekend gemaakt worden als we de inschrijvingen binnen hebben.

Hoe gaat het in z’n werk?
Je stelt een team samen van 5-6 personen, je mag mixen uit alle groepen. Als recreatie lid mag je dus met je vriendinnetje uit bijvoorbeeld een wedstrijdgroep of selectie samen gaan. Natuurlijk helpt je juf bij het maken van teams. Je gaat als groep de springtoestellen af en laat daar een aantal van te voren geselecteerde sprongen zien en deze worden beoordeeld. Je mag verkleed in een thema met je team als je dat leuk vind, het turnpakje van SSS is ook goed. Je kan het zo gek maken als je zelf wil. Ouders kunnen daar vast bij helpen en voor de best verklede teams is er nog een aparte prijs te behalen.

De eigen bijdrage voor deze wedstrijd is € 3,- per persoon.

Opgeven graag voor 31 maart dan kunnen we het tijdschema gaan maken!

Aanmeldformulier springwedstrijden

Winkelmand