Yesss, we gaan op kamp!

Waar: Terrein Oranje vereniging Voorthuizen
(Hartelijk dank Oranjevereniging hiervoor!)

Wie: alle S.S.S. leden vanaf 6 jaar
Wanneer:  5 op 6 juli 2024
Kosten: € 17.50.- p.p.

Betaling gaat via factuur/automatische incasso!

Hallo allemaal,

Hebben jullie zin in een te gek slaapfeestje? Wij wel, want als Activiteiten Commissie hebben wij hard gewerkt aan een echt spetterend, cool en gaaf slotfeest. En dat doen we dit seizoen in de vorm van een echt KAMP! Het is de bedoeling dat jullie vrijdagmiddag tussen 16:30 en 17:00 uur gebracht worden en dat jullie zaterdagmiddag rond 12:00 uur weer worden opgehaald. Natuurlijk hebben we ook een bonte avond, ook jij kan hier een act voor opgeven met je vrienden/vriendinnetjes. Denk aan het vertellen van een goede mop, een turnact, een goochelact of een playback nummer etc.

Wij verzorgen: het leuke programma (nog een verrassing), eten vrijdagavond, ontbijt zaterdagmorgen en we sluiten het kamp zaterdagmiddag af met een pannenkoek! Aanmelden kan t/m vrijdag 29 juni 2024 via het onderstaande aanmeldformulier. Na de aanmelding volgt een mail met informatie over tijden en wat er allemaal mee genomen moet worden.

Mochten er vragen of opmerkingen zijn dan kunnen die gemaild worden naar de activiteiten commissie: [email protected]

Aanmeldformulier kamp 2024